Regulamin sklepu
I. Warunki ogólne
1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.klinkiernia.com.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
2. Sklep www.klinkiernia.com.pl jest prowadzony przez firmę która jednocześnie jest sprzedawcą i administratorem danych:
CERAMIKA Hurtownia Materiałów Budowlanych
Zdzisław Święczkowski
ul. Baranowicka 144, 15-517 Białystok
NIP PL5420305826
3. Adres do korespondencji:
CERAMIKA Hurtownia Materiałów Budowlanych
Zdzisław Święczkowski
ul. Baranowicka 144, 15-517 Białystok
e-mail: sklep@klinkiernia.com.pl
4. Zakup w sklepie internetowym www.klinkiernia.com.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
II. Procedura składania i realizacji zamówień
5. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
6. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
7. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.
8. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma CERAMIKA zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
9. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.
10. Firma CERAMIKA zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
11. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.klinkiernia.com.pl są podane w złotych polskich, euro, dolarach amerykańskich i zawierają VAT (ceny brutto).
12. Firma CERAMIKA wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane. Jeśli faktura ma byc wystawiona na firmę w polu uwagi należy podać nr. NIP.
13. Generując zamówienie w danej walucie zapłaty należy dokonać na rachunek wskazany do danej waluty.
14. Nie ma możliwości odbioru osobistego towaru. Warunkiem zakupu towaru w sklepie internetowym jest opłacenie przesyłki.
15. Poprawnie złożone zamówienie jest potwierdzane za pomoca poczty elektronicznej lub telefonicznie.
16. Kolorystyka cegieł, bruków i płytek może nieznacznie odbiegać od pokazanej na zdjęciach.
17. Ceny towarów w sklepie internetowym mogą się różnić od cen w sklepie stacjonarnym.
18. Cegły perforowane firmy CRH KLINKIER sprzedawane są tylko na pełne palety.
Sposoby wysyłki, formy transportu
Zasady wysyłki zamówionego towaru:
Dostawy są realizowane w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Towar wysyłany jest na terenie Polski firmą kurierską.
Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem firmy Kurierskiej po wcześniejszym ustaleniu kosztów.
Delivery of goods beyond the Polish borders is possible after ordering shipping costs. Please describe how the product and how much is needed. Please enter the postal code and the city name on the e-mail sklep@klinkiernia.com.pl
Lieferung von Waren, die über die Polnischen Grenzen nach der Bestellung Versandkosten möglich. Bitte beschreiben Sie, wie das Produkt und wie viel benötigt wird. Bitte geben Sie die Postleitzahl und den Namen der Stadt auf dem E-Mail-sklep@klinkiernia.com.pl
Доставка грузов за пределы польских границ можно после заказа стоимость доставки. Пожалуйста, опишите, как продукт и сколько требуется. Пожалуйста, введите почтовый индекс и название города на адрес электронной почты sklep@klinkiernia.com.pl
Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów.
Do każdej zamawianej pozycji z firmy CRH Klinkier będzie doliczana oddzielna jednostka transportowa.
Produkty firmy CRH Klinkier nie mogą być łączone z innymi produktami w jednej wysyłce.
Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o dokładne sprawdzenie dostarczonej przesyłki w obecności kuriera
Ewentualne widoczne uszkodzenia mechaniczne wymagaja spisania protokołu, który podpisuje kurier.
Dostawa i rozładunek dla przesyłek o wadze powyżej 30kg odbywa się autem cięzarowym z windą wyładowczą.
Dostawa i rozładunek są możliwe tylko w przypadku umożliwienia kierowcy dokonania takiej czynności.
Kurier nie ma możliwości zdjęcia przesyłki windą wyładowczą w przypadku miękkich i nieutwardzonych powierzchni.
W przypadku braku osoby kontaktowej w miejscu dostawy sklep klinkiernia.com.pl nie pokrywa kosztów ewentualnych powtórnych prób doręczenia przesyłek.
Dostawy towarów do 30kg, spakowanych jako paczka wysyłamy na prośbę zamawiającego (zamawiający ma do wyboru przesyłkę paczkową lub paletową). W przypadku wybrania przesyłki paczkowej wszystkie prawa do dochodzenia roszczeń z tytułu nie wywiązania się z umowy bądź uszkodzenia towaru przez firmę kurierską przechodzą na zamawiającego.
Zwrot Towaru
Zwrotu zakupionego towaru można dokonać w terminie 14 dni licząc od dnia sprzedaży. Zwracany towar nie może nosić śladów używania i może zostać zwrócony tylko w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu. Koszt przesyłki związany ze zwrotem towaru spoczywa na kupującym.
Zasady Ochrony Danych Osobowych
-
Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, ale konieczne do złożenia i realizacji zamówienia.
-
Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora danych przede wszystkim w celu realizacji i obsługi Zamówienia (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”). Przetwarzanie danych w jakimkolwiek innym celu możliwe jest jedynie za wyraźną zgodą Kupującego.
-
Kupujący ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje mu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
Dane Kupującego będą przetwarzane przez okres związany z realizacją i obsługą Zamówienia, oraz do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia roszczeń.
-
Odbiorcami danych Kupującego mogą być podmioty realizujące na zlecenie Sprzedającego zamówienie i zajmujące się jego obsługą: firmy wysyłkowe, firmy księgowe, dostawcy towarów, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy obsługujące płatności, banki, firmy windykacyjne, dostawcy usług magazynowych, dostawcy usług telekomunikacyjnych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
Zasady Rejestracji w Sklepie Internetowym
-
Rejestracja jest bezpłatna i dobrowolna. Po dokonaniu rejestracji tworzone jest indywidualne Konto Klienta.
-
Konto Klienta to miejsce dostępne dla zarejestrowanych kupujących po wprowadzeniu adresu e-mail i hasła, umożliwiające m.in. zamawianie towaru, śledzenie stanu realizacji zamówienia, zmianę i poprawianie danych osobowych, itp.
-
Kupujący w celu rejestracji, powinien wypełnić formularz rejestracyjny. Do rejestracji niezbędne jest podanie aktywnego adresu e-mail, loginu oraz ustawienie hasła.
-
W trakcie rejestracji możliwe jest także podanie danych do wysyłki. W przypadku, gdy formularz wypełnia Konsument są to:
-
Imię i nazwisko
-
Adres zamieszkania (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj).
-
Numer telefonu
-
-
Jeżeli formularz rejestracyjny wypełnia przedsiębiorca, do wysyłki zamówionych towarów należy podać:
-
Firmę
-
Numer Identyfikacji Podatkowej
-
Adres siedziby (ulica, numer budynku, numer lokalu, kod pocztowy, miasto, województwo, kraj)
-
Imię i nazwisko osoby do kontaktu
-
numer telefonu
-
-
Kupujący może w każdym czasie wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną.
-
Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną jeżeli Kupujący nie wykazywał aktywności w Sklepie Internetowym, w szczególności nie złożył zamówienia lub nie logował się na Konto Klienta w ciągu 2 lat od ostatniej aktywności.
-
Wypowiedzenie umowy przez którąkolwiek ze stron, jak również jej rozwiązanie za obustronną zgodą jest równoznaczne z zablokowaniem kupującemu dostępu do Konta Klienta oraz jego usunięciem
-
Sprzedający może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:
- cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu Internetowego,
- działalność kupującego jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich,
- otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności
- uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Użytkownika o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Konta Użytkownika
- kupujący dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych
- kupujący w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu,
- podane przez Kupującego dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Przez obiektywnie uzasadnione wątpliwości, o których mowa w ust. 9 lit. g. należy rozumieć w szczególności podanie nieistniejącej miejscowości, podanie nazwy nieistniejącej ulicy w danej miejscowości, podanie jako nazwy odbiorcy danych fikcyjnych (np. postaci bajkowych).
- Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez sprzedającego zostanie przesłane na podany w Koncie Klienta adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta Klienta. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez kupującego może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail podany do kontaktu w osobnej zakładce strony internetowej Sklepu lub poprzez usunięcie Konta Klienta.
- Jeżeli wypowiedzenie nastąpiło ze strony sprzedającego ponowna rejestracja jest możliwa po uzyskaniu zgody sprzedającego.
- Wypowiedzenie lub rozwiązanie za zgodą stron umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wykonanie już zawartych umów sprzedaży, chyba że strony postanowią inaczej.
- Termin wypowiedzenia umowy w przypadkach wskazanych w ust. 7 i 9 wynosi 14 dni.
Stan realizacji zamówienia i przesyłki
Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
- Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia.
(podając numer zamówienia oraz swój e-mail).